- Plný úvazek
SAITECH s.r.o. hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici
„Administrativní referent / ka“
Pojďte s námi rozvíjet moderní projekty v oblasti digitalizace výroby. Vyvíjíme a integrujeme pro naše zákazníky špičkové systémy v oblasti sběru a vyhodnocení dat z výroby, vizualizace, biometrické kontroly a návazných softwarových modulů. Naše společnost poskytuje služby pro více jak 600 průmyslových zákazníků. Patříme k předním specializovaným dodavatelům na trhu, s vlastním vývojovým týmem a unikátními produkty.
Hledáme uchazeče na pozici administrativního referenta / tky.
Co budete mít na starost:
Správu přijatých a vydaných faktur,
Zpracování objednávek, přípravu návazných dokladů
Evidenci dokladů v informačním systému (Helios orange)
Administrativní podporu naší externí účetní kanceláře
Kontrolu a zpracování podkladů realizovaných zakázek
Komunikaci s dodavateli, zákazníky
Obecnou administrativu oddělení „Realizace a služeb“
Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?
- ukončené SŠ vzdělání, případně VŠ
- pracovní zkušenosti na podobné pozici,
- nezbytnou základní orientace v účetnictví
- zkušenosti s prací v libovolném informačním systému
- chuť pracovat v moderním a dynamickém oboru
- samostatnost a pečlivý přístup
- organizační schopnosti
- řidičský průkaz sk. B
Svoje životopisy zasílejte prosím na kontaktní e-mail: