- 30 000 – 57 000 Kč
- Plný úvazek
Hledám asistentku / asistenta do realitní kanceláře na poloviční úvazek (4 hod. denně Po – Pá ). Náplň práce: obvolávání klientů, příjemné vystupování, rychlé psaní na PC, znalost němčiny, nebo angličtiny výhodou, řidičský průkaz sk.B vyhodou.
Základ 7370 Kč + 10% z každé realizované zakázky. Příklad: 10.000 Kč provize pro makléře z pronájmu z toho pro asistenta 1000 Kč. Z prodeje: 100.000 Kč makléř – pro asistenta 10.000 Kč.
Možnost pracovního růstu na pozici realitního makléře ( není podmínkou).
Kancelář v Horních Štěpanicích – směr Benecko.
Prac. doba dle dohody od 9:00 nebo od 9:30. Nástup možný ihned, nebo dle dohody.
10 % z každé zakázky makléře
kontakt: Email: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.