O nás
Jsme jedna z největších gastronomických společností na trhu s 27 letou tradicí! Naší specializací je vybavování a projektování gastronomických provozů od montáže, zaškolení, až po (po)záruční servis! Mezi naše korporátní zákazníky patří například; KFC, Costa Coffee, Bageterie Boulevard, McDonald's, ORLEN, MOL, Burger King, Pizza Hut, a další! Prohlédněte si naší facebookovou, nebo naší webovou stránku: https://www.facebook.com/GastroartCz/ www.gastroart.cz
Náplň práce:
- Každodenní komunikace se zákazníky – telefonicky a emailem (mj. po zaškolení poskytování informací o produktech)
- Kompletní management tuzemských zakázek (hlídání kompletnosti dodávané dokumentace, splnění bodů kupních smluv, hlášení nesrovnalostí obchodním zástupcům)
- Kompletní management zahraničních zakázek
- Správa a management obchodních dokumentů souvisejících s tuzemskými/zahraničními zakázkami (smlouvy, objednávky, faktury, koordinace upomínek s obchodními zástupci)
- Zadávání objednávek do systému
- Administrace příjmu a výdeje zboží - jejich následná fakturace
- Práce se systémem Wflow, Pohoda a interními systémy → v budoucnu implementace a přechod na Wrike
- Intenzivní komunikace s obchodními zástupci, servisním, montážním oddělením a skladem
- Přehled o pohybu zboží, sledování termínů dodávek zboží
- Podávání základních informací zákazníkům o projektech
- Vyřizování reklamací
- Další ad hoc úkoly související s administrativou
- Průběžná aktualizace zákaznických dat v systému
Co od Vás očekáváme:
- Každodenní přítomnost v kanceláři - tato pozice není vhodná pro uchazeče, kteří hledají práci z domova
- Základní znalost Excel, Word (práce se smlouvami a tabulkami)
- Znalost angličtiny na úrovni středně pokročilý/-á
- Samostatnost, organizovanost a schopnost určovat priority
- Velmi dobrá úroveň psaného projevu a gramatiky v českém jazyce
- Řidičský průkaz sk. B
- Věříme také, že máte efektivní komunikační dovednosti, jste pečlivý/á, orientujete se na výsledky se zaměřením na kvalitu a jste týmový/á hráč/ka.
- Výhodou bude, pokud máte:
- Zkušenost se zákaznickým servisem a systémem Pohoda
Závěrem:
- Vše Vás v klidu naučíme a trpělivě vysvětlíme.
- Tato práce je velmi pestrá a obsahuje hlavně zpracování obratově větších projektů, fakturaci a koordinaci projektů korporátních zákazníků,
- Požadujeme slušné vystupování, praxi minimálně 3 roky na obdobné pozici.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště