- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Druh práce:
" Hlavní náplní pracovníka bude příprava podkladů pro činnosti zejména na úseku finančního účetnictví, daní a poplatků a dalších ekonomických agend
" Zpracování podkladů souvisejících s dotačně podporovanými projekty
" Administrativní práce
" Spolupráce při evidenci majetku obce, správa a zajištění inventarizace majetku a závazků
" Spolupráce při přípravě podkladů pro agendu vedení města
Pracovní činnosti:
" Vykonávání dílčích administrativních činností
" Obsluha kancelářské techniky, skenování dokumentů
" Příprava podkladů a dokumentů pro nadřízeného zaměstnance
" Třídění písemností a vedení jejich evidence
" Archivace dokumentů.
" Vystavování a evidence faktur
" Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů
požadavky:
" znalost právních předpisů týkajících se veřejné správy a samosprávy, zejména:
zákona č. 128/2000Sb., o obcích v platném znění výhodou
" praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou
" znalost účetního programu KEO výhodou
" dobrá uživatelská znalost práce na PC
Lhůta pro podání přihlášek do 6. 11. 2024 do 12.00 hodin. Případné dotazy na telefon zobrazit tel. číslo
Nástup: od 01.12. 2024, popřípadě dle dohody již od 11. 11. 2024. V nejzazším případě nástup po dohodě 02. 01. 2025. Pracovní smlouva na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?