- 17 225 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Místo výkonu práce: Nové Město nad Metují; možnost nástupu do zaměstnání: září 2023 nebo dle dohody; doba trvání pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou; platové zařazení: 11. platová třída
Co bude náplní Vaší práce: koordinace výkonu úřadu územního plánování pro ORP Nové Město and Metují; pořizování územně plánovacích dokumentací (pořizování územních plánů, regulačních plánů) včetně jejich vyhodnocování; vydávání závazných stanovisek orgánu územního plánování, a to na území obcí ve správním obvodu ORP Nové Město nad Metují;
pořizování územně plánovacích podkladů – územních studií a zejména územně analytických podkladů, včetně vypracování rozboru udržitelného rozvoje území obsahujícího vyhodnocení vlivu na udržitelný rozvoj území.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v územně plánovacích dokumentacích a podkladech a ve stavební dokumentaci; znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění; výhodou zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných
celků: státní občanství ČR (v případě cizího státního občanství trvalý pobyt v ČR); nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům;
Kvalifikační předpoklady dle § 24 zákona č. 183/2006 o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podporu profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: http://www.novemestonm.cz/obcan/struktura/subjekt-odbor-spravy-uradu-32.html
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 28. 7. 2023.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 31. 7. 2023. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční dne 4. 8. 2023.
Bližší informace podá Dagmar Dvořáčková, vedoucí Oddělení sociální prevence, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSP – Neotvírat“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?