- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Rada městské části Brno – Kohoutovice v působnosti valné hromady společnosti MOP BRNO, spol. s r.o. vyhlašuje výběrové řízení na fukci jednatele společnosti MOP BRNO, spol. s r.o.
* Společnost MOP BRNO, spol. s r.o., IČ 489 10 546, se sídlem Brno-Kohoutovice, Žebětínská 821/70, PSČ 623 00, je obchodní společností ve stoprocentním vlastnictví statutárního města Brna, městské části Brno-Kohoutovice, která byla založena za účelem zajišťování komunálních služeb, správy bytového fondu a dalších činností dle vydaných živnostenských oprávnění, zejména: údržba komunikací, údržba městské zeleně, správa bytového fondu.
* vysokoškolské vzdělání výhodou, minimálně pak středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
* manažerská praxe v řízení pracovních týmů minimálně 3 let,
* znalost problematiky činností, ve kterých společnost podniká,
* znalost souvisejících vztahů obchodní společnosti ve vlastnictví veřejnoprávní korporace,
* znalost obecně závazných předpisů, souvisejících s vykonávanou funkcí,
* bezúhonnost (bez záznamu v rejstříku trestů),
* schopnost vést a motivovat lidi,
* samostatnost, pečlivost, schopnost plánovat dopředu a realizovat plány,
* řidičský průkaz skupiny „B“,
* pokročilá znalost práce na PC.
* adekvátní finanční ohodnocení,
* možnost profesního růstu, zvyšování vzdělání a kvalifikace,
* služební vůz,
* notebook a mobilní telefon,
* stravenky,
* penzijní a životní připojištění,
* práce na území města Brna.
K přihlášce připojit:
* strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech,
* kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
* výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
* čestné prohlášení uchazeče o tom, že proti němu není vedeno trestní stíhání,
* souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby tohoto výběrového řízení dle zákona o zpracování osobních údajů č. 110/2019 Sb. a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, ve znění pozdějších předpisů.
* termín možného nástupu do funkce,
* telefonické a e-mailové spojení.
* Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
* Přihláška do výběrového řízení musí být podána v zalepené uzavřené obálce s nápisem: „NEOTVÍRAT: VŘ JEDNATEL MOP BRNO, spol. s r.o.“.
* předpokládaný nástup: duben 2024 nebo dle dohody
* uzávěrka přihlášek : 15.3.2024 do 10:00 hodin
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?