- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky na uchazeče: středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (ekonomického nebo technického zaměření výhodou), praxe v řídící funkci minimálně 3 roky, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, manažerské schopnosti a dovednosti, uživatelské znalosti práce s PC, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka)
Osobnostní předpoklady: schopnost vedení lidí, rozhodnost, odolnost proti stresu, výkonnost, aktivní přístup, vyjednávací schopnosti, asertivita, flexibilita a komunikativnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, organizační schopnosti
Požadované doklady: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
Souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů uchazeče, ne starší než 3 měsíce.
Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Koncepce rozvoje a řízení společnosti Bytes HT, spol. s r.o. zpracovanou v rozsahu max. 3 strany formátu A4.
Lhůta pro podání přihlášky je do 23.2.2017 na adresu Město Horšovský Týn, náměstí Republiky 52, 34601 Horšovský Týn v uzavřené obálce označené „Výběrové řízení – Bytes HT – NEOTVÍRAT“.
Více informací o výběrovém řízení na internetových stránkách města Horšovský Týn www.horsovskytyn.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.