- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

DŮLEŽITÉ: Do předmětu emailu prosím, uvádějte název města: ZLÍN
Jste komunikativní, máte obchodního ducha a zajímá Vás práce v cestovním ruchu? Pak u nás v cestovce držíme místo právě Vám!
Co Vás čeká?
Stanete poradcem našich klientů – část klientů má představu o své dovolené, druhá část ovšem potřebuje s výběrem poradit a Vy se naučíte doporučit dovolenou přesně na míru klientovi. Čeká na Vás spousta našich stálých klientů, kteří se na dovolenou těší celý rok. Vy jim tento zážitek budete pomáhat vybrat a v rámci pracovní náplně je budete také aktivně oslovovat – budete sestavovat zajímavé nabídky, rezervovat zájezdy, obstarávat potřebnou dokumentaci a nabízet doplňkové služby, jako je například cestovní pojištění, parkování na letišti, jízdenky atd. Vše potřebné Vás v rámci zaškolení naučíme.
Pracovní doba je od pondělí do pátku od 8:30 do 17:00 hod.
Jak si Vás představujeme?
Jste komunikativní a máte zodpovědný přístup k práci, umíte si práci uspořádat, určit si priority a nepostrádáte samostatnost, chcete se učit novým věcem a sbírat zajímavé zkušenosti, nechybí Vám uživatelská znalost práce na PC a orientace na internetu – praxe z podobné pracovní pozice je výhodou.
Na co se můžete těšit Vy?
Na stabilní a zajímavou práci na HPP v pěkné kanceláři v centru Zlína, na motivující systém odměn + bonusy za obrat, na benefity ve formě stravenek a vánoční poukázky na nákupy.
Zaškolíme Vás tak, abyste pronikli do oboru cestovního ruchu. Čeká na Vás kolektiv s přátelskou atmosférou, budete se účastnit infocest, kde se blíže seznámíte s nabídkou zájezdů.
Vybraní uchazeči budou vyzvání k účasti na výběrovém řízení, ale přesný termín ještě není stanoven.
Výhody: příspěvek na stravování a jiné zaměstnanecké výhody
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.