- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

DŮLEŽITÉ: Do předmětu emailu prosím, uvádějte název města: ZLÍN
Jste komunikativní, máte obchodního ducha a zajímá Vás práce v cestovním ruchu? Pak u nás v cestovce držíme místo právě Vám!
Co Vás čeká?
Stanete poradcem našich klientů – část klientů má představu o své dovolené, druhá část ovšem potřebuje s výběrem poradit a Vy se naučíte doporučit dovolenou přesně na míru klientovi. Čeká na Vás spousta našich stálých klientů, kteří se na dovolenou těší celý rok. Vy jim tento zážitek budete pomáhat vybrat a v rámci pracovní náplně je budete také aktivně oslovovat – budete sestavovat zajímavé nabídky, rezervovat zájezdy, obstarávat potřebnou dokumentaci a nabízet doplňkové služby, jako je například cestovní pojištění, parkování na letišti, jízdenky atd. Vše potřebné Vás v rámci zaškolení naučíme.
Pracovní doba je od pondělí do pátku od 8:30 do 17:00 hod.
Jak si Vás představujeme?
Jste komunikativní a máte zodpovědný přístup k práci, umíte si práci uspořádat, určit si priority a nepostrádáte samostatnost, chcete se učit novým věcem a sbírat zajímavé zkušenosti, nechybí Vám uživatelská znalost práce na PC a orientace na internetu – praxe z podobné pracovní pozice je výhodou.
Na co se můžete těšit Vy?
Na stabilní a zajímavou práci na HPP v pěkné kanceláři v centru Zlína, na motivující systém odměn + bonusy za obrat, na benefity ve formě stravenek a vánoční poukázky na nákupy.
Zaškolíme Vás tak, abyste pronikli do oboru cestovního ruchu. Čeká na Vás kolektiv s přátelskou atmosférou, budete se účastnit infocest, kde se blíže seznámíte s nabídkou zájezdů.
Vybraní uchazeči budou vyzvání k účasti na výběrovém řízení, ale přesný termín ještě není stanoven.
Výhody: příspěvek na stravování a jiné zaměstnanecké výhody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?