- 35 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Bartovická 753/12, Ostrava – Bartovice
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Co bude Vaší náplní práce?
Zodpovědnost za správný chod KDS
Koordinace externě využívaných služeb
Každodenní kontakt s nájemníky
Vedení agendy spojené s technickým fungováním KDS (smlouvy, servis, kontroly, BOZP, údržba, předpisy aj.)
Vedení administrativy spojené s provozem KDS (dokumentace uchazeči, RS/NS, smlouvy s externími subjekty aj.)
Zodpovědnost za pokladnu a příprava podkladů pro účetnictví aj.
Drobné pochůzky
Komunikace s rodinnými příslušníky nájemníků či zájemců o bydlení
Plánování (plán aktivit vč. nákladů na období min. půl roku předem)
Koordinace volnočasového a kulturního programu seniorů
Komunikace s úřady
Marketing KDS (plán marketingové komunikace na období půl roku předem)
Budování dobrých vztahů mezi nájemníky
Zodpovědnost za zajištění první pomoci při signálu z nouzového tlačítka (blízký nájemník PCO)
Co od Vás očekáváme?
SŠ, VŠ vzdělání
Dobrá znalost práce na PC – MS Office
Aktivní přístup k práci, vysokou odolnost vůči stresu
Samostatnost, důslednost při plnění úkolů
Systematické vedení práce, logické uvažování
Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, organizační schopnosti
Řidičský průkaz sk. B
Co Vám za to nabízíme?
Platové podmínky 25.000 – 30.000,– Kč
Pracovní doba od 08:00 – 16:30
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté doba neurčitá
Na co se můžete těšit?
Perspektivní pozice v úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
Přátelské pracovní prostředí
Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
Nástup ihned.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.