- 34 125 – 47 000 Kč
- Plný úvazek

Životopisy zasílejte: Ing. Jarmila Zapletalová, personální manažer, e-mail: e-mail přes zobrazit tel. číslo . Pracoviště: Brodek u Konice č.p. 13
798 46 Brodek u Konice
Náplň práce: budování, udržování a rozvoj systému kvality organizace, zavádění, udržování a rozvoj integrovaného systému řízení dle ISO 9001, provádění pravidelných kontrol a auditů dle norem kvality, aplikace moderních metod a nástrojů managementu kvality jako jsou model EFQM, Balanced Scorecard, Six Sigma, Kaizen, Poka-Yoke a další, metodické řízení vstupní, mezioperační a výstupní kontroly, analýzy a řešení neshod a reklamací, stanovaní nápravných opatření, organizace práce, řízení, hodnocení a motivace podřízených zaměstnanců, jednání s obchodními partnery a dalšími subjekty v rámci řízení a plánování kontroly kvality, zajištění metrologie, zajištění externích technologických kooperací, správa agendy zlepšovacích návrhů
Požadujeme: VŠ nebo SŠ strojírenského směru, praxe výhodou, počítačovou způsobilost a technické myšlení, ekonomické a právní povědomí, dobrou orientaci ve výkresové dokumentaci a QMS-ISO 9001, schopnost týmové práce, odpovědnost, samostatnost, spolehlivost, řidičský průkaz sk. B, znalost AJ nebo NJ na úrovni B2 , znalost systému SAP výhodou
Nabízíme: zajímavou a perspektivní práci v sehraném kolektivu, kvalitní zaškolení, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, pracovní doba 7,5 hod, závodní stravování, příspěvky na rekreaci a penzijní připojištění, výhodné tarify volání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?