- 28 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Životopisy zasílejte: Ing. Jarmila Zapletalová, personální manažer, e-mail: e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo . Pracoviště: Brodek u Konice č.p. 13
798 46 Brodek u Konice
Náplň práce: budování, udržování a rozvoj systému kvality organizace, zavádění, udržování a rozvoj integrovaného systému řízení dle ISO 9001, provádění pravidelných kontrol a auditů dle norem kvality, aplikace moderních metod a nástrojů managementu kvality jako jsou model EFQM, Balanced Scorecard, Six Sigma, Kaizen, Poka-Yoke a další, metodické řízení vstupní, mezioperační a výstupní kontroly, analýzy a řešení neshod a reklamací, stanovaní nápravných opatření, organizace práce, řízení, hodnocení a motivace podřízených zaměstnanců, jednání s obchodními partnery a dalšími subjekty v rámci řízení a plánování kontroly kvality, zajištění metrologie, zajištění externích technologických kooperací, správa agendy zlepšovacích návrhů
Požadujeme: VŠ nebo SŠ strojírenského směru, praxe výhodou, počítačovou způsobilost a technické myšlení, ekonomické a právní povědomí, dobrou orientaci ve výkresové dokumentaci a QMS-ISO 9001, schopnost týmové práce, odpovědnost, samostatnost, spolehlivost, řidičský průkaz sk. B, znalost AJ nebo NJ na úrovni B2 , znalost systému SAP výhodou
Nabízíme: zajímavou a perspektivní práci v sehraném kolektivu, kvalitní zaškolení, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, pracovní doba 7,5 hod, závodní stravování, příspěvky na rekreaci a penzijní připojištění, výhodné tarify volání

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.