- 49 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Vedoucí oddělení kvality – náplň práce: řízení vstupní, mezioperační a výstupní kontroly; tvorba interních směrnic; řízení provozní a technické dokumentace; provádění auditů kvality; rozvoj systému kontroly kvality, budování a motivování týmu; organizace práce.
Požadavky: NJ – každodenní komunikace; praxe na obdobné pozici; MS Office; znalost SAP/INFRA, PDAP výhodou; ŘP sk. B. Prac. poměr na dobu neurčitou, prac. doba pružná, prac. úvazek plný, hrubá mzda od 50.000,– – 80.000,– Kč.
Nabízíme: dotované stravování, příspěvek na dovolenou, Vánoce; týden dovolené nad rámec ZP; příspěvek na dojíždění aj.
Kontakt: Mejdrechová Petra Ing. Bc., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.