- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Tesco Stores ČR a.s. je přední maloobchodní společnost v České republice, která provozuje širokou síť prodejen a distribuční centrum v Postřižíně. Zaměřuje se na dostupnost, udržitelnost a podporu českých výrobců. Společnost klade důraz na diverzitu a inkluzi, zaměstnává přes 7 000 lidí různých národností a podporuje rovné příležitosti pro všechny.
Náplň práce: Jako pracovník/ce obchodního provozu jste pro nás tou nejdůležitější osobou na prodejní ploše. Díky vám naši zákazníci dostanou to nejlepší zboží a budou se při nákupech cítit příjemně. Jednoduše řečeno, vaším nejdůležitějším úkolem je udělat našeho zákazníka spokojeného. Navíc každý den je jiný a vy se tak určitě nebudete nudit – budete pracovat na oddělení ovoce a zeleniny. Budete kontrolovat, aby bylo zboží v regálech doplněno a zda je zajištěna čerstvost produktů a záruční lhůta. A samozřejmě, když vás zákazník požádá o pomoc, budete se mu snažit co nejlépe poradit a nezapomeňte, že s úsměvem jde všechno lépe.
Požadujeme: Povídáte si rádi s lidmi a ochota pomoci pro vás není cizí slovo. Pracujete rádi v týmu a je pro vás důležitá dobrá atmosféra. Snažíte se dívat na prodejní plochu očima zákazníka, aby u nás měl skvělý zážitek z nakupování. Nevadí vám práce na směny. o Nemusíte být expert – všechno potřebné vás naučíme. Pozice pracovníka obchodního provozu rozhodně nemusí být posledním krokem – podporujeme kariérní růst a váš rozvoj. Při výběru pracovních směn se vám snažíme vyjít maximálně vstříc. Můžete si u nás vybrat i částečný úvazek nebo brigádu.
Nabízíme: získáte slevu 10 % na každý nákup v síti Tesco (po 6 měsících), využijte až 6 dní rekondičního volna na základě počtu odpracovaných let, můžete se účastnit mnoha aktivit a událostí, které organizujeme pro vás, vaši rodinu i děti;
Kontaktovat nás můžete osobně ( pult informací TESCO Poděbrady, dle otvírací doby, telefonicky Po – Pá v době od 8:00 – 15:00 hod. nebo e.mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.