- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

RTajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 6 – Litice
v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
vyhlašuje
Výběrové řízení
na obsazení pracovního místa
referent/referentka Pozemních komunikací na odboru Výstavby a dopravy Úřadu městského obvodu Plzeň 6 – Litice
platová třída: 9 či 10 dle dosaženého vzdělání (v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb.)
místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
" práce v programu VITA, Marushka, espis
" výkon agendy zvláštního užívání pozemních komunikací a silničního správního úřadu
" výkon agendy stavebního a vodoprávního úřadu
" další agenda v rámci samosprávy případně státní správy
Kvalifikační a odborné požadavky:
" ukončené SŠ vzdělání s maturitou, v technickém oboru výhodou
" znalost programu VITA, Marushka výhodou, dobrá znalost práce s PC (MS Word, Excel)
" znalost zákona o obcích, správního řádu, zákona o pozemních komunikacích či stavebního zákona výhodou
" odborná praxe na úseku dopravního odboru výhodou
" zkouška ZOZ na úseku dopravního řádu výhodou
" dobrá schopnost komunikace, samostatnost, spolehlivost
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
Předpokládaný datum nástupu: duben 2022
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Písemné přihlášky do výběrového řízení je nutno doručit nejpozději do 27.3.2022 na adresu: Úřad městského obvodu Plzeň 6 – Litice, Klatovská 96/243, 321 00 Plzeň.
Přihlášku do výběrového řízení zašle uchazeč v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent/referentka Pozemních komunikací odboru Výstavby a dopravy ÚMO Plzeň 6 – Litice“, na které bude uvedeno jméno uchazeče a jeho adresa.
Bližší informace je možné získat na tel.č. zobrazit tel. číslo nebo osobně na ÚMO Plzeň 6 – Litice.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?