- 24 750 – 26 250 Kč
- Zkrácený úvazek
Tajemnice MěÚ Milevsko vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa (podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve zněni pozdějších předpisů)
„ÚŘEDNÍK/ÚŘEDNICE MĚSTSKÉHO ÚŘADU MILEVSKO – HLAVNÍ ÚČETNÍ“
Platové zařazení: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (21.260 – 31.240 Kč podle délky započitatelné praxe + osobní příplatek, benefitní program – stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění a další)
Druh práce: zajišťování kompletní činnosti hlavní účetní v rámci územně samosprávného celku, komplexní vedení účetnictví včetně vedení účetních knih a sestavování účetní uzávěrky a metodické koordinace účetní agendy. Sestavování, projednávání a kontrola rozpočtu.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
• občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk
• trestní bezúhonnost
• plná svéprávnost
Další požadavky:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, dále s využitím § 3 odst. 4 písm. a) nařízení vlády č. 341/2017 Sb., postačí i střední vzdělání s maturitní zkouškou s praxí v oblasti vedení účetnictví alespoň 5 let
• bezproblémová dovednost pracovat na PC – Windows, Word, Excel, Outlook apod.
• znalost právních předpisů v oblasti veřejné správy (zejména: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vyhláška č. 410/2009 Sb., zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, vše ve znění pozdějších předpisů)
• schopnost analyticky a koncepčně myslet
• schopnost týmové práce i samostatného rozhodování
• ochota dále se vzdělávat
• pečlivost a spolehlivost
Výhodou:
• praxe ve veřejné správě
• praxe v oblasti vedení účetnictví
• doložení zvláštní odborné způsobilosti ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb.
• řidičské oprávnění skupiny B
• znalost účetního systému GINIS
Uchazeči předloží písemnou přihlášku zveřejněné na www.milevsko-mesto.cz. V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
• strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
• ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
• souhlas subjektu údajů se zpracováním osobních údajů (vzor souhlasu zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz).
Lhůta pro podání přihlášky: do 12.09.2022 (pondělí) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení referent OF – hlavní účetní“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Ing. Vendula Pekárková Matoušková, telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Tajemnice úřadu si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.