Referent/Ka Oddělení Dopravy A Komunikací Na Odboru Dopravy

Prostějov
21.260 – 31.240 Kč

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
REFERENT/KA ODDĚLENÍ DOPRAVY A KOMUNIKACÍ Odboru dopravy Magistrátu města Prostějova
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která:

  • je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
  • je způsobilá k právním úkonům
  • je bezúhonná
  • ovládá jednací jazyk

Další požadavky:

  • vzdelání v oblasti dopravy, stavebnictví nebo verejné správy – výhodou;
  • praxe ve verejné správe – výhodou;
  • orientace v projektové dokumentaci dopravních staveb – výhodou;
  • znalost následujících právních predpisu a jejich provádecích predpisu:
  • zákon c. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znení
  • zákon c. 111/1994 Sb., o silnicní doprave, v platném znení
  • zákon c. 183/2006 Sb., zákon o územním plánování a stavebním rádu (stavební zákon), v platném znení
  • zákon c. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, v platném znení
  • zákon c. 128/2000 Sb., o obcích, v planém znení
  • zákon c. 500/2004 Sb., správní rád, v platném znení
  • zkouška odborné zpusobilosti pri správním rozhodování a dozorové cinnosti v silnicním hospodárství, dle vyhlášky c. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné zpusobilosti úredníku územních

samosprávných celku – výhodou;

  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti;
  • morálni předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě;
  • řidiičské oprávnění skupiny B – výhodou;

Co nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí
  • pružné rozvržení pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • indispoziční volno
  • stravovací a benefitní karta
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • účast na vzdělávacích akcích (rozvoj odborných i měkkých dovedností)

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:

  • strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – REFERENT/KA ODDĚLENÍ DOPRAVY A KOMUNIKACÍ“.
Platové zařazení: 10. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 13.04.2022 včetně
Předpokládaný nástup: květen 2022, příp. dle možností vybraného uchazeče
Bližší informace o pracovním místě podá Mgr. Jan Vejmělek, tel. č. zobrazit tel. číslo nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
včerejší
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
MARWEL,s.r.o. | MARWEL,s.r.o. | Záříčí Záříčí
  • 32 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Kroměříž Kroměříž
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
Město Hlučín | Město Hlučín | Hlučín Hlučín
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. července
Město Odry | Město Odry | Odry Odry
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. prosince
Město Blatná | Město Blatná | Blatná Blatná
  • 19 730 – 28 920 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna
Město Jilemnice | Město Jilemnice | Jilemnice Jilemnice
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. dubna
Statutární město Pardubice | Statutární město Pardubice | Pardubice Pardubice
  • od 25 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. července
Město Jilemnice | Město Jilemnice | Jilemnice Jilemnice
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. července
Město Vítkov | Město Vítkov | Vítkov Vítkov
  • 24 790 – 35 770 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. března
Město Hlučín | Město Hlučín | Hlučín Hlučín
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. února
Město Hlučín | Město Hlučín | Hlučín Hlučín
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Tábor Tábor
  • 50 001 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Schaeffler Production CZ s.r.o. | Schaeffler Production CZ s.r… | Svitavy Svitavy
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
DRAHOŠ s.r.o. | DRAHOŠ s.r.o. | Skuteč Skuteč
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. září
BekaertDeslee CZ s.r.o. | BekaertDeslee CZ s.r.o. |
  • 18 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. září
PST CLC Mitsui-Soko a.s. | PST CLC Mitsui-Soko a.s. | Nehvizdy Nehvizdy
  • 19 500 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. září
Mgr. Denisa Sokolová | Mgr. Denisa Sokolová | Praha Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Zásmuky Zásmuky
  • 27 601 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Česká Třebová Česká Třebová
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Zásmuky Zásmuky
  • 35 001 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
ALUROL spol. s r.o. | ALUROL spol. s r.o. | Nové Město nad Metují Nové Město nad Metují
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 3. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
SMS finance, a.s., ManpowerGroup s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Správa železnic, státní organizace, Proveon, a.s., IES MORAVIA REAL a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Česká pošta, s.p., JAP FUTURE s.r.o., MARWEL,s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., TextilEco a.s., PERFO LINEA a.s., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Jakub Vyskočil, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Arcibiskupství olomoucké, GLOBAL RECYCLING a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., HAKUNA MATATA s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Konstruktér / Konstruktérka, Realitní makléř / makléřka, Montážník / Montážnice, Technik / technička ve strojírenství, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Holice, Olomouc, Olomouc, Přerov, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc, Celá ČR, Přerov III-Lověšice, Přerov, Záříčí, Litovel, Prostějov, Prostějov, centrum, Konice, Velká Bystřice, Kroměříž, Klenovice na Hané

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT