- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Město Prostějov je spolehlivý, stabilní a stále se rozvíjející zaměstnavatel. Nabízíme zázemí stabilní organizace, ve které nám záleží na našich zaměstnancích. Vytváříme jim kvalitní pracovní prostředí s velmi dobrým technickým zázemím. Podporujeme jejich odborný rozvoj a záleží nám i na vytváření dobrých podmínek pro slaďování osobního a pracovního života.
Více informací k nabízené pozici naleznete ve znění výběrového řízení, které je zveřejněno na stránkách města – www.prostejov.eu – Úřední deska – kategorie: výběrová řízení.
Na oddělení dopravy a komunikací nabízíme práci, která je hodně rozmanitá a pestrá. Proto do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni, kterého bude bavit jak práce v terénu (kolaudace staveb - komunikací, dozory staveb, …), tak práce „úřednická“ (místní a přechodná úprava provozu, zvláštní užívání komunikací, objížďky a jiné). Pokud máte zkušenosti z oblasti stavebnictví (především komunikací), orientujete se v projektové dokumentaci a nedělá Vám problém komunikace s klienty, tak je to výhoda, kterou rozhodně oceníme. Zájem máme i o absolventy, kteří mají snahu a potenciál se rozvíjet.
Pro výkon pozice na oddělení dopravy potřebujeme, aby náš budoucí kolega měl vzdělání ideálně z oblasti stavební, dopravy nebo veřejné správy. Oceníme člověka s praxí, ale i absolventa, který má chuť se naučit širokou škálu činností. Za tuto práci nabízíme platové ohodnocení podle platové tabulky dle doby praxe + osobní příplatek + odměny a další finanční i nefinanční benefity.
Nabízíme zázemí stabilní a seriózní organizace, která o své zaměstnance pečuje a cení si jejich profesionality a odbornosti. Více informací o nás můžete zjistit na kariérních stránkách města Prostějova – https://kariera.prostejov.eu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?