- 33 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Brněnská 3883/48, 695 01 Hodonín.
Náplň práce: zpracování mezd, nemocenských dávek, cestovních příkazů, vedení exekuční a insolvenční agendy, odškodňování pracovních úrazů, roční vyúčtování daně, ELDP, komunikace s orgány státní správy, personální činnosti související s nástupem / výstupem zaměstnanců, další úkoly spojené s běžným denním chodem mzdového a personálního oddělení.
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, ŘP sk. B, znalost MS Office, praxe v oboru – výhodou, znalost pracovně právní a mzdové problematiky – podmínkou, bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu, výborné komunikační schopnosti, aktivitu při řešení složitých úkolů, schopnost určit si priority ve stresových situacích.
Nabízíme: příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3% z vyměřovacího základu, příspěvek na závodní stravování nebo stravenku v hodnotě 80,– Kč / 1 směnu, slevy na odběr veškerého zboží a PHL na čerpacích stanicích společnosti, jízdní výhody pro zaměstnance a rodinné příslušníky v rámci IDS JMK, zvýhodněné úvěry, produkty a služby od bank, se kterými spolupracujeme, zvýhodněné volání a služby se zaměstnaneckým programem, sportovní vyžití ve volném čase – Multisportkarta.
Strukturovaný životopis včetně telefonního a e-mailového kontaktu zaslat nejpozději do 23.2.2020. Elektronicky na , písemně na adresu: ČSAD Hodonín a.s., personální oddělení, Brněnská 3883/48, 695 01 Hodonín.
Na obálky vyznačit: „NEOTEVÍRAT“ – výběrové řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?