- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Kontakt: Svobodová Pavla Mgr., e-mail: e-mail přes
Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu – obor právní, ekonomický, veřejná správa, přírodovědný nebo technický
Další požadavky:
" znalost legislativy – zákon č. 130/2002 Sb. o podpoře výzkumu a vývoje
" znalost systému financování výzkumu, vývoje a inovací výhodou
" znalost nefinančních nástrojů podpory a zkušenosti s jejich návrhem výhodou
" znalost legislativy – zákon č. 240/2013 Sb., o investičních společnostech a investičních fondech; zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech; zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů výhodou
" znalost nepřímé veřejné podpory výzkumu a vývoje a jednotlivých nástrojů výhodou
" znalost problematiky zakládání spin-off společností nebo transferu znalostí a technologií výhodou
" znalost prostředí start-upů, případně podpory malých a středních podniků výhodou
" znalost oblasti fondů EU (operačních nebo unijních programů) výhodou
Podání žádosti:
Termín podání žádosti do: 22. srpna 2024
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 22. srpna 2024, tj. v této lhůtě:
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: státní tajemník v Úřadu vlády ČR, nábřeží E. Beneše 128/4, 118 01 Praha 1,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu ( ), nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: trfaa33).
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo vládní rada v Oddělení koncepcí, strategií a programů podpory výzkumu, vývoje a inovací v Úřadu vlády ČR, čj. 45384–2024-UVCR.“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.