- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou, po zapracování doba neurčitá. Nástup dle dohody. Místo výkonu práce Náchod. Pozice je vhodná i pro absolventy.
Náplň práce: evidence a zakládání objednávek do PR systému, potvrzení objednávek zákazníkovi, komunikace se zákazníkem, kompletace zakázek ve spolupráci s výrobou, organizace expedic zboží, vystavování podkladů pro expedici, reporty pro zákazníky.
Požadavky: vzdělání ÚSO s maturitou, pokročilá znalost AJ a RJ, znalost práce na PC – MS Excel, MS Word, znalost SAP výhodou, řidičský průkaz sk. B, zkušenosti v prodejní logistice vítány, samostatnost, flexibilita, organizační a komunikační schopnosti.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na závodní stravování, pružná pracovní doba.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.