- 30 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Samostatný pracovník řídí, zajišťuje a realizuje obchodní komunikaci se zákazníkem. V rámci činnosti přijímá objednávky, zajišťuje dopravu a následnou fakturaci zboží. K prodeji vede obchodní dokumentaci. Podílí se na zajišťování nových zakázek a s tím související agendy. Pracovní místo je na dobu určitou – za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Pracovní činnosti:
samostatná komunikace se zákazníkem
zajišťování prodeje zboží včetně obchodní dokumentace
sledování a zajišťování zákaznických požadavků, správa zákaznických karet
tvorba dokumentace spojené s novými potávkami a aktivní spolupráce s technickým oddělením při jejich řešení
tvorba nabídek a kalkulací pro nové výrobky
řešení obchodníc úkolů při vývoji nových výrobků
spolupráce na řešení týmových úkolů při vývoji nových výrobků
sledování vývoje automobilového trhu
Kvalifikační požadavky, odborné znalosti:
střední nebo vysokoškolské vzdělání obchodního směru (všeobecný technický přehled výhodou)
znalost norem ISO/TS a specifických požadavků v automobilovém průmyslu výhodou
zkušenost z automobilového průmyslu výhodou
uživatelská znalost MS Office
řidičský průkaz skupiny B
aktivita, kreativita, spolehlivost, komunikativnost
příjemné vystupování, asertivní jednání
znalost anglického jazyka, znalost německého jazyka výhodou
ochota učit se novým věcem
Nabízíme práci ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti. Dále možnost podílet se na rozvoji svěřeného úseku, profesní růst a osobní rozvoj, prostor pro samostatnost a kreativitu.
kontakt e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?