- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místo výkonu práce: Městský úřad Slaný, Masarykovo nám. 160, 274 01 Slaný
Pracovní úvazek: 40 h/týden, na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce
Platová třída: 10, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., stupeň dle započítané praxe, přičemž po uplynutí sjednané zkušební doby lze přiznat osobní příplatek dle § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce
Termín nástupu: ihned, případně dle dohody
Náplň pracovní činnosti:
" zajišťování a realizace stavebních investic, oprav a údržby majetku města
Obecné předpoklady:
" státní občan ČR, popř. cizí státní příslušník s trvalým pobytem na území ČR
" způsobilost k právním úkonům
" morální a trestní bezúhonnost
Jiné předpoklady:
" vysokoškolské vzdělání nebo středoškolské vzdělání stavebního směru
" znalost práce na PC (SW Microsoft Office)
" praxe ve veřejné správě a v oblasti stavebnictví výhodou
" orientace v zákonech č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
" dobrá znalost stavební projektové dokumentace, orientace v rozpočtech
" řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič
" znalost jednacího jazyka.
Formulář přihlášky je k dispozici v podatelně Městského úřadu a na webových stránkách města.
Případné doplňující informace poskytne: Ing. Ivana Hádková, tel. č. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Doručovací adresa: Město Slaný, Velvarská 136, 274 01 Slaný (nebo osobně do podatelny MěÚ)
Obálku označte: „Výběrové řízení: referent/ka investic Odboru správy majetku“ s poznámkou „Neotvírat“.
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení. Oznámení o vyhlášení výběrového řízení je též zveřejněno na elektronické úřední desce města Slaný na internetové adrese www.meuslany.cz.
První kolo výběrového řízení bude probíhat bez účasti uchazečů formou posouzení zaslaných písemných přihlášek a materiálů výběrovou komisí jmenovanou k tomuto účelu.
Vybraní uchazeči z prvního kola budou vyzváni telefonicky či e-mailem k účasti na výběrovém řízení k osobnímu pohovoru před výběrovou komisí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?