- Plný úvazek

Výběrové řízení na obsazení pracovního místa: Investiční referent/ka odboru správy majetku a investic
Místo výkonu práce: město Volyně a jeho městské části
Druh pracovní činnosti: investiční referent/ka odboru správy majetku a investic
Druh pracovního poměru: na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: 1. června 2024 nebo dle dohody
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis uchazeče
Vzor přihlášky a strukturovaného životopisu je k dispozici na www. volyne.cz – dokumenty – nabídka pracovních příležitostí. Přihláška zůstává ve složce výběrového řízení a s údaji bude nakládáno v souladu s platnou legislativou. Přílohy přihlášky budou po skončení výběrového řízení skartovány, pokud uchazeč nepožádá o jejich vrácení na uvedenou kontaktní adresu.
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:
Platové podmínky:
9. – 10. platová třída (odměňování dle zák. č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb. a NV č. 222/2010 Sb.) a příslušné příplatky
Termín pro podání písemné přihlášky do výběrového řízení:
21.2.2024 do 13,00 hodin na adresu: Městský úřad Volyně, nám. Svobody 41, 387 01 Volyně, nebo osobně na podatelnu MěÚ Volyně, uzavřenou obálku označte textem „ Výběrové řízení – investiční referent/ka OSMI“
Pohovor s pozvanými uchazeči se uskuteční 12.3.2024 v odpoledních hodinách.
Uchazeči budou o rozhodnutí komise písemně informováni, předložené doklady budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
Bližší informace poskytne tajemnice Městského úřadu Volyně, tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo ,
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?