- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Místo výkonu práce: město Hlinsko
Platové zařazení: 9.-10. platová třída (platové zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů).
Druh práce: Zajišťování a realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů, přebírání prací, příprava výběrových řízení investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, zpracování návrhů investičních plánů, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební řízení a realizaci staveb.
Předpokládaný termín nástupu: 2. ledna 2026 (případně dle dohody), pracovní poměr na dobu neurčitou, možnost zkráceného úvazku.
Lhůta pro podání přihlášky: 05. 11. 2025 do 17:00 hodin
Způsob podání přihlášky: písemná podoba, obálku viditelně označte „Výběrové řízení referent 01MM“ a zašlete či osobně doručte na adresu:
Město Hlinsko odbor kancelář tajemníka Poděbradovo nám. 1
539 23 Hlinsko
Lze využít zaslání přihlášky a všech požadovaných dokladů též elektronicky, buď do datové schránky: k4hby3r případně elektronicky podepsané na adresu: Odpovědět na inzerát.
Výběrové řízení na obsazení pracovního místa je k dispozici také na internetových stránkách města Hlinsko: http://www.hlinsko.cz v sekci úřední deska případně v sekci aktualit
Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.