- 40 000 – 43 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Sokolov
Požadavky: velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet) velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
Výhodou je: praxe při projednávání přestupků, vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice, rámcová znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákona č. 500/2004 Sb. správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silnčním provozu), ve znění pozdějších předpisů, řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
Místo a zůsob podání přihlášky: přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem ,,Výběrové řízení na úředníka v OPŽÚ – 2´´. Vše je nutno odevzdat osobně v podatelně Městského úřadu Sokolov nebo poslat na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov NEJPOZDĚJI DO 10.3.2023.
Blížší informace: https://www.sokolov.cz/urad/odbory/tajemnice/usek_personalistiky/pracovni_mista/vr-na-urednici-urednika-zajistujici-ho-projednavani-prestupku-proti-bpp-na-pozemnich-komunikacich-meu-sokolov-55030

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.