- Plný úvazek

Pracovní náplň: příprava, realizace a vyhodnocení investičních akcí města, koordinace dodavatelů, stavební dozor, přebírání prací, příprava výběrových řízení na dodavatele prací, spolupráce na přípravě žádostí o dotace, zajišťování agendy zvláštního užívání pozemních komunikací, výkon silničního správního úřadu
Požadavky: střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání (výhodou
stavebního směru, případně jiného technického směru). Požadované znalosti a dovednosti: znalost postupu přípravy a realizace investičních (stavebních) projektů / akcí, orientace v procesu zadávání veřejných zakázek (zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách), orientace v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, orientace v zákoně č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích, v platném znění, znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office), iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a schopnost se trvale vzdělávat,
flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové práce, dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem. Výhodou orientace ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích) a orientace v dotačních programech.
Uchazeč podá PÍSEMNOU PŘIHLÁŠKU, která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, titul, datum a jméno narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, kontaktní spojení: GSM a e-mailová adresa, datum možného nástupu, datum a podpis uchazeče.
Doklady, které zájemce připojí k přihlášce: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ke zpracování, shromažďování, užívání a uchovávání jeho osobních údajů za účelem výběrového řízení
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 8 hodin dne 17. března 2023.
Místo a způsob podání přihlášky: poštou nebo osobně na adresu: Městský úřad Zbiroh, Mgr. Pavel Vlček, Masarykovo nám. 112, 338 08 Zbiroh. Přihláška bude podána v zalepené obálce, označené v levém horním rohu textem: "NEOTVÍRAT – Výběrové řízení – referent
investic a rozvoje + silniční správní úřad”.
Vlastní přihlášku lze též podat emailem na adresu: e-mail přes , originály dokladů, jež se připojují k přihlášce je nutno v tomto případě předat k rukám tajemníka nejpozději v den ve kterém bude uchazeč vyzván k pohovoru před výběrovou komisí. Pokud nebude tato podmínka splněna, pohovor se neuskuteční.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?