- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: příprava, realizace a vyhodnocení investičních akcí města, koordinace dodavatelů, stavební dozor, přebírání prací, příprava výběrových řízení na dodavatele prací, spolupráce na přípravě žádostí o dotace, zajišťování agendy zvláštního užívání pozemních komunikací, výkon silničního správního úřadu
Požadavky: střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání (výhodou
stavebního směru, případně jiného technického směru). Požadované znalosti a dovednosti: znalost postupu přípravy a realizace investičních (stavebních) projektů / akcí, orientace v procesu zadávání veřejných zakázek (zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách), orientace v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, orientace v zákoně č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích, v platném znění, znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office), iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a schopnost se trvale vzdělávat,
flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové práce, dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem. Výhodou orientace ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích) a orientace v dotačních programech.
Uchazeč podá PÍSEMNOU PŘIHLÁŠKU, která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, titul, datum a jméno narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, kontaktní spojení: GSM a e-mailová adresa, datum možného nástupu, datum a podpis uchazeče.
Doklady, které zájemce připojí k přihlášce: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ke zpracování, shromažďování, užívání a uchovávání jeho osobních údajů za účelem výběrového řízení
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 8 hodin dne 17. března 2023.
Místo a způsob podání přihlášky: poštou nebo osobně na adresu: Městský úřad Zbiroh, Mgr. Pavel Vlček, Masarykovo nám. 112, 338 08 Zbiroh. Přihláška bude podána v zalepené obálce, označené v levém horním rohu textem: "NEOTVÍRAT – Výběrové řízení – referent
investic a rozvoje + silniční správní úřad”.
Vlastní přihlášku lze též podat emailem na adresu: e-mail přes , originály dokladů, jež se připojují k přihlášce je nutno v tomto případě předat k rukám tajemníka nejpozději v den ve kterém bude uchazeč vyzván k pohovoru před výběrovou komisí. Pokud nebude tato podmínka splněna, pohovor se neuskuteční.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.