Referent/referentka odboru vnitřních věcí – agenda radary, školství

Králíky, Ústí nad Orlicí
24.790 – 35.770 Kč

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu

Zpracování agendy přestupků zjištěných při měření rychlosti automatizovaným technickým prostředkem bez obsluhy. Projednávání přestupků na úseku dopravy. Zpracování agendy ve věcech náležejících do působnosti obce dle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „školský zákon“) a v souladu s platnými prováděcími předpisy na úseku škol a školských zařízení zřizovaných městem Králíky. Zpracování agendy ve věcech náležících do přenesené působnosti obce s rozšířenou působností Králíky dle školského zákona.

Požadavky na odborné znalosti:

  • základní orientaci v právních předpisech, zejména – zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů;
  • aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice).

Výhodou:

  • komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce;
  • předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy;
  • praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení;
  • základní povědomí o fungování veřejné správy;
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič/ka;
  • flexibilita, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, loajalita vůči zaměstnavateli.

Nabízíme:

  • možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; pět dnů zdravotního volna; příspěvek zaměstnavatele na stravování; příspěvky dle platných zásad schváleného sociálního fondu na daný kalendářní rok; prohlubování odborných znalostí potřebných pro výkon práce.

Lhůta pro doručení přihlášek do 16.12.2025 do 12:00 hodin na níže uvedenou adresu:

  • přihlášku lze podat na podatelně Městského úřadu Králíky, Karla Čapka 316, Králíky;
  • přihlášku lze odeslat na adresu Městský úřadu Králíky, Karla Čapka 316, 561 69 Králíky.

Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – referent/ka VV – radary“.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u Ing. Miroslava Macháčka, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Upozornění pro uchazeče:
Výběrové řízení se bude konat dne 22.12.2025 v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69
Králíky.
Formulář přihlášky k výběrovému řízení je umístěn na www.kraliky.eu ve formátech doc, pdf. Čas
konání výběrového řízení bude upřesněn na základě počtu přihlášených uchazečů. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím kontaktních údajů, uvedených v přihlášce (telefon, e-mail). Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Lanškroun Lanškroun
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Lanškroun Lanškroun
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. listopadu
TOMIL s.r.o. | TOMIL s.r.o. | Litomyšlské Předměstí, Vysoké Mýto Litomyšlské Předměstí, Vysoké…
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. listopadu
Dibaq a.s. | Dibaq a.s. | Helvíkovice Helvíkovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 21. listopadu
ÚSOVSKO AGRO s.r.o. | ÚSOVSKO AGRO s.r.o. | Klopina Klopina
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
RKO GROUP a.s., SECURITAS ČR s.r.o., ZLKL, s. r. o., Pekařství a cukrářství Sázava, a.s., Česká spořitelna, a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., MARKOS Production s.r.o., Marie Jedličková, TOMIL s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Dibaq a.s., Partners Financial Services, a.s., Česká pošta, s.p., ÚSOVSKO AGRO s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Tesco Stores ČR a.s., ManpowerGroup s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AC Jobs, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Celník / Celnice, Disponent / disponentka dopravy, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Realitní makléř / makléřka, Sociální pracovník / pracovnice, Vychovatel / Vychovatelka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Kontrolor / Kontrolorka, Pracovník / pracovnice ostrahy, Specialista / specialistka státní správy, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Speciální pedagog / pedagožka, Mzdový / mzdová účetní, Test inženýr / inženýrka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Pražské Předměstí, Vysoké Mýto, Vysoké Mýto, Loštice, Lanškroun, Jeseník, Šumperk, Uničov, Svitavy, Litomyšlské Předměstí, Vysoké Mýto, Litomyšl, Helvíkovice, Kostelec nad Orlicí, Klopina, Celá ČR, Choceň, Česká Třebová, Vamberk, Zábřeh, Rychnov nad Kněžnou, Týniště nad Orlicí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agenda auto
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT