- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu
Zpracování agendy přestupků zjištěných při měření rychlosti automatizovaným technickým prostředkem bez obsluhy. Projednávání přestupků na úseku dopravy. Zpracování agendy ve věcech náležejících do působnosti obce dle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „školský zákon“) a v souladu s platnými prováděcími předpisy na úseku škol a školských zařízení zřizovaných městem Králíky. Zpracování agendy ve věcech náležících do přenesené působnosti obce s rozšířenou působností Králíky dle školského zákona.
Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – referent/ka VV – radary“.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u Ing. Miroslava Macháčka, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Výběrové řízení se bude konat dne 22.12.2025 v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69
Králíky.
Formulář přihlášky k výběrovému řízení je umístěn na www.kraliky.eu ve formátech doc, pdf. Čas
konání výběrového řízení bude upřesněn na základě počtu přihlášených uchazečů. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím kontaktních údajů, uvedených v přihlášce (telefon, e-mail). Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.