- 33 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Velmi zajímavá nejednotvárná práce s možností profesního a osobnostního růstu v moderním prostředí silné a stabilní společnosti nezávislé na automobilním průmyslu s 11-tiletou tradicí v Moravské Třebové a zajímavým produktovým portfoliem. Přijďte rozšířit náš úspěšný tým!
NÁPLŇ PRÁCE : Aktivní vyhledávání nových zákazníků a prodej na trhu již velmi dobře zavedených produktů pro strojírenské obory (upínací prostředky pro obrábění, automatizační systémy), oslovování a komunikace se stávajícími zákazníky, praktická prezentace výrobků a novinek zákazníkům, příprava firemních prezentací, účast na veletrzích a zákaznických dnech, zpracování kalkulací a cenových nabídek, dohled nad kompletní realizací obchodního případu.
POŽADAVKY: Dokončené SŠ/VŠ vzdělání strojírenského směru (možno nahradit relevantní praxí). Zkušenosti s prodejem B2B strojírenských produktů. Příjemné a reprezentativní vystupování. Výborné komunikační, organizační a prezentační schopnosti, znalost NJ je velkou výhodou. Proaktivní přístup se zaměřením na výsledky. Schopnost pracovat samostatně. Řidičské oprávnění sk. B
NABÍZÍME: Motivující finanční ohodnocení dle výkonu – mzda od 30 000 Kč + provize z uskutečněných obchodů, produktová školení, firemní notebook a telefon, služební automobil, příspěvek na stravování, komfortní velká kafeterie s odpočívacím koutem a dotovanými nápoji, parkování uvnitř firemního areálu, hodnotné odměny/dárky za pracovní jubilea, příspěvky ke sňatku a narození dítěte, příspěvky na životní pojištění , dárky k Vánocům, pravidelné firemní akce a další benefity.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?