- 75 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
ASISTENTI LOGISTIKY – Místo výkonu práce: Hořovice. Náplň práce: denně koordinovat logistické úkoly, sledovat termíny dodaní zboží, monitorovat stavy zboží, udržovat vztahy a komunikaci s tuzemskou státní správou, s odpovědnými osobami ve všech pobočkách společnosti, zadávat data a udržovat firemní databázi ve svěřené oblasti, kontrolovat svěřenou dokumentaci týkající se objednávek a dodávek zboží, odpovídat za pravidelný reporting spolupracovníkům, pobočkám a státním autoritám, spolupracovat s produktovými manažery, vedoucími prodeje jednotlivých regionů a středisek, spolupracovat při vytváření plánů společnosti, zodpovídat za čerpání prostředků ze svěřených rozpočtů, spolupracovat při rozvoji informačních systémů, pracovat na svém rozvoji v rámci oboru. Požadavky: min. SŠ vzdělání s maturitou, samostatnost, povědomí o logistice, pozitivní vztah k používání nových technologií a software, kooperovat v rámci týmové spolupráce, pozitivní myšlení, schopnost práce pod tlakem, pečlivost v evidenční a kancelářské činnosti, znalost práce na PC (MS Office), znalost anglického jazyka, znalost ruského jazyka – výhodou, ŘP sk. B – aktivní řidič. Doplňující informace: pracovní poměr na dobu neurčitou, vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Zaměstnanecké výhody: motivační platové ohodnocení s fixní a pohyblivou částkou navázanou na dosažené výsledky, notebook, mobilní telefon, další firemní benefity. Kontakt: emailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.