- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče

ASISTENTI LOGISTIKY – Místo výkonu práce: Hořovice. Náplň práce: denně koordinovat logistické úkoly, sledovat termíny dodaní zboží, monitorovat stavy zboží, udržovat vztahy a komunikaci s tuzemskou státní správou, s odpovědnými osobami ve všech pobočkách společnosti, zadávat data a udržovat firemní databázi ve svěřené oblasti, kontrolovat svěřenou dokumentaci týkající se objednávek a dodávek zboží, odpovídat za pravidelný reporting spolupracovníkům, pobočkám a státním autoritám, spolupracovat s produktovými manažery, vedoucími prodeje jednotlivých regionů a středisek, spolupracovat při vytváření plánů společnosti, zodpovídat za čerpání prostředků ze svěřených rozpočtů, spolupracovat při rozvoji informačních systémů, pracovat na svém rozvoji v rámci oboru. Požadavky: min. SŠ vzdělání s maturitou, samostatnost, povědomí o logistice, pozitivní vztah k používání nových technologií a software, kooperovat v rámci týmové spolupráce, pozitivní myšlení, schopnost práce pod tlakem, pečlivost v evidenční a kancelářské činnosti, znalost práce na PC (MS Office), znalost anglického jazyka, znalost ruského jazyka – výhodou, ŘP sk. B – aktivní řidič. Doplňující informace: pracovní poměr na dobu neurčitou, vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Zaměstnanecké výhody: motivační platové ohodnocení s fixní a pohyblivou částkou navázanou na dosažené výsledky, notebook, mobilní telefon, další firemní benefity. Kontakt: emailem.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.