- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracoviště: Dolní Valy 1436/22, 695 01 Hodonín. Kdo jsme: Jsme menší firma fungující již 10 let a naší činností je férové a spolehlivé poradenství v oblasti energií. Veškerou naši činnost děláme pouze v naší kamenné kanceláři. Naše společnost kategoricky odmítá jakýkoli podomní nebo telefonický prodej.
Co bude náplní Vaší práce? budete komunikovat s našimi stávajícími i novými klienty, vytvářet obchodní, marketingové a manažerské aktivity pro splnění cílů pobočky. Příprava obchodních nabídek, jejich prezentace, zpracování veškeré administrativy . Řešit klientovy požadavky k maximální spokojenosti. Nejedná se o žádný podomní ani telefonický prodej, veškerá činnost je pouze v naší kamenné kanceláři v centru Hodonína.
Co od Vás očekáváme: středoškolské vzdělání, baví Vás práce a komunikace s lidmi, samostatnost a pro klientský přístup. Chuť pracovat a učit se novým věcem. Příjemné a empatické vystupování. Počítačové znalosti na dobré úrovni (Word, Excel). Přesnost, pečlivost a zodpovědnost.
Co můžeme nabídnout my: možnost práce na plný nebo poloviční úvazek, práce v příjemném prostředí a přátelském kolektivu, 4 týdny dovolené + sick days. Školení / technického i obchodního směru /. Fixní plat / 18 tis. – 20 tis./. Plně hrazené stravenky 120 Kč. Vánoční odměny. Zaměstnanecké výhody (slevy na telekomunikační a energetické služby pro Vás i Vaši rodinu a známé).
Co je potřeba udělat: odeslat životopis (foto vítáno) na email: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?