- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŃ PRÁCE: zodpovědnost za administrativní podporu obchodu, budete podřízený/á přímo manažerovi obchodní skupiny, osobní asistence manažerovi obchodní služby, administrativní podpora oblastní kanceláře, organizace porad a pracovních jednání (tvorba zápisů), zadávání dat do informačních systémů společnosti, častá komunikace s klienty, obchodníky i kolegy
POŽADAVKY: praxe na obdobné pozici výhodou, samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, bezúhonnost, velmi dobrá schopnost řešit požadavky klientů i kolegů, trestní bezúhonnost
NABÍZÍME: příjemné pracovní prostředí a pohodový tým kolegů, zázemí a stabilitu Generali, která je významný hráč na finančním trhu, široké spektrum zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, roční bonus, příspěvek na stravování, příspěvek na produkty společnosti, mobilita, kariérní růst atd…), nástup dle dohody

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.