- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika vykonávané práce: Řídí a kontroluje práci zaměstnanců oddělení financování a státní pokladny. Zpracovává analýzy, predikce a odhady vývoje zdrojové části rozpočtu, vyhodnocuje trendy v ekonomickém vývoji kraje z pohledu střednědobého i dlouhodobého. Zabezpečuje činnosti spojené se správou a zajištěním cizích (zejména úvěrových) zdrojů rozpočtu kraje, řízením peněžních toků a prováděním zhodnocování dočasně volných finančních prostředků. Komunikuje s peněžními ústavy za účelem přípravy smluvních vztahů s těmito subjekty, zabezpečuje platební styk prostřednictvím peněžních ústavů. Zajišťuje zprostředkování průtokových dotací, příspěvků a náhrad ze státního rozpočtu do rozpočtu obcí včetně zpracování jejich finančního vypořádání s jednotlivými kapitolami státního rozpočtu. Zabezpečuje kontrolu úplnosti a správnosti finančních výkazů a účetních záznamů zaslaných obcemi a jejich příspěvkovými organizacemi do Integrovaného informačního systému státní pokladny spravovaného Ministerstvem financí v určených termínech. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.
Požadované vzdělání: VŠ magisterské s ekonomickým zaměřením.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Praxe minimálně 3 roky v oblasti ekonomiky ve veřejné správě. Uživatelská znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Znalost právních předpisů v oblasti financí a veřejné správy. Výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu. Vysoká úroveň vystupování, ústního a písemného projevu. Dobré manažerské dovednosti a organizační schopnosti.
Požadované doklady:
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Přihláška musí obsahovat:
Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.
Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 21. 2. 2023 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
U nás získáte více | Moravskoslezský kraj | www.msk.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?