- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova č.p. 1191/40a Olomouc.
Charakteristika vykonávané práce: provádění veřejnosprávní kontroly školských příspěvkových organizací zřizovaných obcemi a svazky obcí, soukromých škol a školských zařízení zapsaných ve školském rejstříku v souladu se zákonem o finanční kontrole a se zákony souvisejícími s ekonomickou agendou a hospodařením, provádění veřejnosprávní kontroly v oblasti poskytnutých dotací ze státního rozpočtu, sestavování návrhů plánu kontrolních akcí v oblasti odboru.
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na pozici pracovník kontroly státních dotací ve školství oddělení financování a účetních dat ve školství na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Odbor kancelář ředitele, Oddělení personální, Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc, nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 31. 12. 2019 do 12:00 hodin. Kontaktní pracovník – vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA, telefon zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.olkraj.cz – volná pracovní místa na KÚOK – přihláška do výběrového řízení – formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály uchazečů skartovány.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.