- 35 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova č.p. 1191/40a Olomouc.
Charakteristika vykonávané práce: provádění veřejnosprávní kontroly školských příspěvkových organizací zřizovaných obcemi a svazky obcí, soukromých škol a školských zařízení zapsaných ve školském rejstříku v souladu se zákonem o finanční kontrole a se zákony souvisejícími s ekonomickou agendou a hospodařením, provádění veřejnosprávní kontroly v oblasti poskytnutých dotací ze státního rozpočtu, sestavování návrhů plánu kontrolních akcí v oblasti odboru.
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na pozici pracovník kontroly státních dotací ve školství oddělení financování a účetních dat ve školství na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Odbor kancelář ředitele, Oddělení personální, Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc, nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 31. 12. 2019 do 12:00 hodin. Kontaktní pracovník – vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA, telefon zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.olkraj.cz – volná pracovní místa na KÚOK – přihláška do výběrového řízení – formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály uchazečů skartovány.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?