- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Příčná č.p. 129/3, Olomouc.
Úvazek: plný, možno i zkrácený (zkrácený prac. úvazek – dle dohody, cca 30 hodin týdně, po převzetí celé agendy – plný úvazek). Vzdělání: středoškolské – ekonomický směr. Praxe: min. 1 rok (možnost i absolvent).
Mzdové rozpětí: 17000 – 25000 Kč/měs.
Ostatní: vedení finančního a mzdového účetnictví, vedení pokladny, zpracování podkladů pro daňové, přiznání a pro audit.
Požadujeme: znalost účetních a daňových zákonů, znalost MS Office, znalost účetního programu POHODA výhodou.
Nabízíme: profesní perspektivu u společnosti zabývající se MKD s dlouholetým fungováním, přátelský kolektiv.
Strukturované životopisy zasílat POUZE na uvedený email: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.