- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky: znalost účetnictví, účetních a evidenčních programů, znalost evidence majetku, orientace v rozpočtové skladbě, praxe s vedením účetnictví (obce/města), znalost programu Gordic výhodou
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 100 Kč/den stravenkový paušál, Sociální fond 5000 Kč/rok (příspěvek zaměstnavatele na masáže, brýle, vitamíny, zdravotní obuv, dovolenou), po roce příspěvek na penzijní spoření.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení a titul uchazeče
• datum a místo narození uchazeče
• státní příslušnost uchazeče
• místo trvalého pobytu uchazeče
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu
• datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
• životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
• výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• souhlas s nakládáním poskytnutých osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679.
Platové zařazení: 9. – 10. platová třída
Předpokládaný termín nástupu: červen nebo dle dohody
Termín odevzdání přihlášky: 7. 6. 2023 do 12 hodin
Místo a způsob podání přihlášky: osobně v podatelně Městského úřadu Planá nad Lužnicí nebo písemně na adresu: Město Planá nad Lužnicí, Zákostelní 720, 391 11 Planá nad Lužnicí
Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení ekonom/ka
Kontaktní osoba: Eva Čecháčková, zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.