- 30 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadované dokumenty pro zařazení do výběrového řízení:
strukturovaný profesní životopis,
motivační dopis v rozsahu max. 1 normostrany A4,
písemná práce „Koncepce vedení provozního úseku Slatinných lázní Třeboň s.r.o.“ v rozsahu 4 normostrany A4,
doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
výpis z rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců),
písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby výběrového řízení.
Termín pro podání požadovaných dokumentů pro zařazení do výběrového řízení je do 29.08.2023, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Slatinné lázně Třeboň s.r.o., Lázeňská 1001, 379 01 Třeboň, nebo osobně podané na podatelnu Slatinných lázní Třeboň s.r.o. na výše uvedené adrese. Obálka obsahující požadované dokumenty musí být označena slovy „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení – vedoucí provozního úseku“. Dokumenty lze rovněž podat v elektronické podobě na adresu e-mail přes .
Kontakt:
Ing. Eliška Lukášová, Ph.D., vedoucí odboru lidských zdrojů, tel. zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.