- 28 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Domov Hvězda, p.o. poskytující sociální službu „Domov se zvláštním režimem“ hledá nového kolegu/kolegyni na pozici vedoucí údržbář – provozář/provozářka
POŽADAVKY: vzdělání úplné střední odborné s maturitou (nejlépe technického směru), dobrá znalost práce na PC, ŘP sk. B, velmi dobré organizační, manažerské a komunikační schopnosti, zkušenosti s prací v podobném zařízení a vedením lidí výhodou
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup možný dohodou, zajišťování provozu a údržby, organizace prováděných prací, zajišťování potřebného materiálu a technického dozoru na prováděné práce, zajišťování podkladů pro zpracování návrhu finančního rozpočtu a spolupráce při projednávání smluv s dodavatelskými a projektovými organizacemi, přebírání dodávek a provedených prací, zajišťování dodržování programu odpadového hospodárství, vedení oddělení údržby, administrace veřejných zakázek
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: pružná pracovní doba, zajímavá a kreativní práce, prostor pro uplatnění vlastních nápadů, 5 týdnů dovolené, platové zařazení do 8. platové třídy dle NV č. 341/2017 Sb., dle vzdělání a praxe, osobní ohodnocení po zapracování, další zaměstnanecké benefity, zaučení samozřejmostí
KONTAKT: Červenáková Alice Bc., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, telefonické a e-mailové spojení, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, strukturovaný životopis, GDPR souhlas
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?