- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

DOMOV DOLNÍ ZÁMEK vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na pracovní pozici: VEDOUCÍ PROVOZNÍHO ÚSEKU pro sociální službu domov se zvláštním režimem s cílovou skupinou závislých osob nebo závislostí ohrožených, v Teplicích nad Metují.
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz (pracovní doba od 06:30 do 15:00 hod.). Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Požadavky: střední odborné vzdělání s maturitou (obor gastro nebo provozní služby); minimálně 1 rok zkušeností s vedením menšího týmu zaměstnanců; zdravotní způsobilost a bezúhonnost; dobrou znalost práce na PC – Word, Excel a internet; orientaci v základní IT problematice; organizační schopnosti; schopnost analyticky a koncepčně myslet; řidičský průkaz sk. B; ochota se vzdělávat; samostatnost, důslednost, schopnost spolupráce v týmu a dobré komunikační schopnosti.
Popis nabízené pozice: vedoucí provozu vytváří a trvale zajišťuje podmínky pro chod technickohospodářského a stravovacího úseku; koordinuje a řídí práci THP pracovníků; koordinuje údržbu a opravy v zařízení, zajišťuje pravidelné revize a provozní kontroly v zařízení; zajišťuje a koordinuje evidenci PO a BOZP, evidenci OOPP; koordinuje proces hlášení odpadů; zajišťuje správu majetku organizace; řeší provozní situace spojené s chodem organizace.
Zaměstnavatel nabízí: stabilní a motivující platové ohodnocení; zázemí příspěvkové organizace, smysluplnou práci; prostor pro vlastní nápady a kreativitu; příjemné pracovní prostředí v historickém objektu; možnost osobního i profesního růstu a podporu dalšího vzdělávání; zaměstnanecké benefity (zvláštní prémie, podnikové stravování, doplňkové penzijní připojištění).
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození zájemce; státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; kontaktní údaje – telefon, email; datum a podpis zájemce.
Zájemce k přihlášce do výběrového řízení připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uvede, mimo jiné, údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se požadovaných činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; motivační dopis, ve kterém stručně uvede svoji motivaci k výkonu práce vedoucího provozního pracovníka.
Lhůta, místo a způsob pro podání přihlášek: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně či e-mailem, popřípadě zašlete na adresu nám. Aloise Jiráska 44, 549 57 Teplice nad Metují, tak, aby byly doručeny nejpozději do 20. 10. 2022.
Obálka s přihláškou a požadovanými dokumenty musí být viditelně označena nápisem „Výběrové řízení – vedoucí provozního úseku“.
Kontaktní osoba pro bližší informace: Mgr. Lucie Havrdová, ředitelka zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
O Vašem postupu do druhého kola výběrového řízení budete telefonicky vyrozuměni 21. 10. 2022. Předpokládaný termín druhého kola výběrového řízení 26. 10. 2022.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?