- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
1. kontakt – přihlášení do výběrového řízení. Veškeré informace na tomto odkaze: https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/aktualni-nabidka-volnych-pracovnich-mist
Hlavní náplní práce je řízení, organizace práce a odpovědnost za celkovou činnost odboru, který:
Hlavní požadavky: koncepční, organizační, komunikativní schopnosti na vysoké úrovni, znalost právních předpisů souvisejících s řízenou činností, výborná aktivní znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost, rozhodnost, vysoké pracovní nasazení, zkušenost s řízením kolektivu výhodou, praxe v řídící funkci a ve veřejné správě výhodou.
Benefity: pružná pracovní doba, stravenky v hodnotě 100 Kč/den, 25 dní dovolené, 2 sick day, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, flexi pasy, školení, výuka AJ
NEZASÍLEJTE prosím životopisy e-mailem, takto vás do VŘ nemohu zařadit – přečtěte si prosím podmínky pro přihlášení se na uvedeném odkaze.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.