- 34 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Magistrát města České Budějovice vyhlašuje výběrové řízení na 1 pracovní pozici dle zákona č.262/2006 Sb. zákoník práce v platném znění na obsazení pracovního místa údržbář/ka na odboru vnitřních věcí na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce: území města České Budějovice a správního obvodu magistrátu města České Budějovice.
Možnost nástupu: po ukončení výběrového řízení.
Zájemce musí splňovat předpoklady dle vypsané veřejné výzvy.
Kvalifikační předpoklady: dle katalogu prací /nařízení vlády č. 222/2010 Sb. v platném znění/-
střední vzdělání s výučním listem nebo střední vzdělání technického směru.
Platové zařazení: tarifní třída 5 /nařízení vlády 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění/.
Další požadavky: znalosti v oboru údržby budov; znalosti v oboru zámečník nebo instalatér; odborná způsobilost dle vyhl. č.50/1978Sb., §6 výhodou; dobrý zdravotní stav bez zdravotních omezení; organizační schopnosti a dobrá komunikace s lidmi; časová flexibilita a samostatnost; základní znalost práce na PC; řidičský průkaz- minimálně skupina B; znalost základní údržby os. motorového vozidla.
Benefity: stravenky; Flexi passy; příspěvek na dovolenou; příspěvek na dětské tábory; příspěvek na penzijní připojištění; indispoziční volno.
Přihláška musí obsahovat: žádost o jaké místo se ucházíte; vyplněný osobní dotazník; životopis s průběhem praxe ; doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání; výpis z rejstříků trestů; poučení o ochraně osobních údajů.
Informace: Ing. Voleník Michal -vedoucí odboru vnitřních věcí, tel.: zobrazit tel. číslo ,
Bartošová Jitka – personální oddělení, tel.: zobrazit tel. číslo .
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 20.08.2023.
Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu:
Magistrát města České Budějovice
personální oddělení
náměstí Přemysla Otakara II. 1/1
370 92 České Budějovice
Přihlášku je možno poslat elektronicky, pokud vlastníte certifikovaný elektronický podpis.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto VŘ kdykoliv v jeho průběhu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.