- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Tajemnice Městského úřadu Písek vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru vnitřních věcí Městského úřadu Písek.
Druh práce: projednávání a vedení řízení o přestupcích proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích.
Pracovní náplň: komplexní výkon správního řízení spojený se zajišťováním přestupkové agendy na úseku přestupků proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích.
Doba výkonu práce: doba neurčitá.
Předpokládaný nástup: 1. 5. 2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Požadavky: minimálně vyšší odborné vzdělání, vzdělání v oblasti veřejné správy výhodou, zkouška odborné způsobilosti na úseku vykonávané agendy výhodou, orientace v zákoně o provozu na pozemních komunikacích výhodou, řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič podmínkou, znalost práce s počítačem, zkušenosti se spisovou službou GINIS výhodou, znalost práce v systému VITA, Scarabeus výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Mgr. Renáta Švárová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 24. 2. 2025 do 10:00. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – vnitřní věci“. Výběrové řízení – písemný test a pohovor s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 25. 2. 2025
Veškeré další informace naleznete na: https://www.mupisek.cz/oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-vnitrni-veci/d-61885/p1=29512
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?