- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Městský úřad Slaný, Velvarská 136, Slaný
Pracovní úvazek: 40 hodin/týden na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce
Platová třída: 10, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., stupeň dle započítané praxe, přičemž po uplynutí sjednané zkušební doby lze přiznat osobní příplatek dle § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce
Termín nástupu: ihned , případně dle dohody
Náplň pracovní činnosti:
" výkon státní správy na úseku územního plánování v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) pro správní obvod ORP Slaný – zejména pořizování územně plánovací dokumentace a jejich změn, územně plánovacích podkladů, územních studií, regulačních plánů, vydávání stanovisek a územně plánovacích informací z hlediska využití území
" kontrolní a poradenská činnost v oblasti územního plánování
Jiné předpoklady:
" praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě – výhodou
" praxe v oboru stavebnictví – výhodou
" zkouška odborné způsobilosti na úseku územního plánování – výhodou
" řidičský průkaz skupiny B – výhodou
Případné doplňující informace poskytne: Vladimír Otta, vedoucí úseku územního plánování na tel. č. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Doručovací adresa: Město Slaný, Velvarská 136, 274 01 Slaný (nebo osobně do podatelny MěÚ)
Obálku označte: „Výběrové řízení: referent úřadu územního plánování“ s poznámkou „Neotvírat“.
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení. Oznámení o vyhlášení výběrového řízení je též zveřejněno na elektronické úřední desce města Slaný na internetové adrese www.meuslany.cz.
První kolo výběrového řízení bude probíhat bez účasti uchazečů formou posouzení zaslaných písemných přihlášek a materiálů výběrovou komisí jmenovanou k tomuto účelu.
Vybraní uchazeči z prvního kola budou vyzváni telefonicky či e-mailem k účasti na výběrovém řízení k osobnímu pohovoru před výběrovou komisí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?