- 42 000 Kč
- Plný úvazek

Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – REFERENT
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Charakteristika vykonávané práce:
Administrativní činnost obce (obecního úřadu) včetně spisové služby; vyřizování běžné korespondence; zastupování na podatelně a sekretariátu starosty a pomáhání výborům v jejich činnosti; evidence objednávek, nařízení, vyhlášek, smluv a jejich zveřejňování; spolupráce s finančním, pozemkovým a katastrálním úřadem; zajišťování spotřebního materiálu a jeho skladu; ověřování podpisů a vidimace listin; zajišťování hlášení místního rozhlasu; zajištění agendy CZECHPOINT, datové schránky a základních registrů; administrace výběrových řízení, dotací, zasedání zastupitelstva a jejich zápisy; příprava podkladů pro účetní útvar obce; vystavování objednávek, vedení úřední desky; kontrola dokumentů z hlediska formální správnosti.
Spolupráce při organizaci kulturních a společenských akcí, zájezdů, výstav, klubů, kroužků a spolupráce s organizacemi zřízenými a založenými obcí i spolky vyvíjejícími svou činnost na území obce. Příprava materiálů pro obecní úřad, vedení spisové evidence. Provádění administrativně-provozních a technických prací. Prodej vstupenek na akce, řízení rezervačního systému (hmotná zodpovědnost). Spolupráce při zajišťování pronájmů kulturních zařízeních a příprava nájemních smluv. Příprava a vedení podkladů, sestavování kulturního programu. Obsluha a správa webových stránek, zajištění přípravy podkladů pro tisk – Nučický zpravodaj. Propagace jednotlivých akcí. Prezentace obce na veřejnosti. Zajišťování pietních aktů, spolupráce s kronikářem obce, spolupráce na činnosti místního muzea.
Ostatní práce dle příkazu starosty nebo místostarosty obce bezprostředně souvisejících s činností obce (obecního úřadu).
Zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.