- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – REFERENT
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Charakteristika vykonávané práce:
Administrativní činnost obce (obecního úřadu) včetně spisové služby; vyřizování běžné korespondence; zastupování na podatelně a sekretariátu starosty a pomáhání výborům v jejich činnosti; evidence objednávek, nařízení, vyhlášek, smluv a jejich zveřejňování; spolupráce s finančním, pozemkovým a katastrálním úřadem; zajišťování spotřebního materiálu a jeho skladu; ověřování podpisů a vidimace listin; zajišťování hlášení místního rozhlasu; zajištění agendy CZECHPOINT, datové schránky a základních registrů; administrace výběrových řízení, dotací, zasedání zastupitelstva a jejich zápisy; příprava podkladů pro účetní útvar obce; vystavování objednávek, vedení úřední desky; kontrola dokumentů z hlediska formální správnosti.
Spolupráce při organizaci kulturních a společenských akcí, zájezdů, výstav, klubů, kroužků a spolupráce s organizacemi zřízenými a založenými obcí i spolky vyvíjejícími svou činnost na území obce. Příprava materiálů pro obecní úřad, vedení spisové evidence. Provádění administrativně-provozních a technických prací. Prodej vstupenek na akce, řízení rezervačního systému (hmotná zodpovědnost). Spolupráce při zajišťování pronájmů kulturních zařízeních a příprava nájemních smluv. Příprava a vedení podkladů, sestavování kulturního programu. Obsluha a správa webových stránek, zajištění přípravy podkladů pro tisk – Nučický zpravodaj. Propagace jednotlivých akcí. Prezentace obce na veřejnosti. Zajišťování pietních aktů, spolupráce s kronikářem obce, spolupráce na činnosti místního muzea.
Ostatní práce dle příkazu starosty nebo místostarosty obce bezprostředně souvisejících s činností obce (obecního úřadu).
Zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?