- Plný úvazek
A11 z:30/4/2019 a:2/5/2019
Obchodně-administrativní referenti zajišťují:
- dílčí odborné práce na úseku obchodní agendy firmy
- připravují podklady pro obchodní jednání, pro uzavírání smluv, pro vymáhání pohledávek a zajišťují realizaci zakázek včetně jejich evidence
- jsou v kontaktu s odběrateli a zajišťují potřebný servis pro průběh a dokončení zakázky – vyhledávají potenciální nové odběratele a zasílají informace o nabízeném sortimentu, případně novinkách
- reportují přehledy za obchodní agendu a kontrolují vyúčtování vyplývající z obchodních smluv – starají se o evidenci jednotlivých zákazníků
- zpracovávají cestovní výkazy.
Požadujeme:
- ŘP sk. B.
- práce na PC, uživatelská znalost Excel, internet
Nabízíme:
- stravenky
- zajímavou práci u stabilní společnosti s 28 letou tradicí
- firemní benefity, jednosměnný provoz, možnost pružné pracovní doby, místo výkonu práce ve Frýdku-Místku.
Kontakt viz výše.



