- 31 000 – 33 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Budeme se těšit na Vaše životopisy, které prosím zasílejte na adresu: e-mail přes
Obchodní asistent/ka a pomocná účetní – nábytkové kování a interiérové doplňky
Pro naši stabilní společnost působící na trhu od roku 2000, hledáme z důvodu rozšíření týmu usměvavého a dynamického člověka na pozici obchodní asistentky. Pokud zvládnete dobře komunikovat, jste samostatná a precizní, těšíme se právě na Vás.
Co bude náplní Vaši práce:
" příjem objednávek, fakturace a obsluha zákazníků na prodejně v Brně
" vyřizování administrativních záležitostí společnosti
" kontrola přijatých účetních dokladů
" příprava dokladů k zaúčtování
" pomocné účetní práce pod vedením hlavní účetní
" stahování bankovních výpisů
" příprava pravidelných měsíčních reportů
Co od nás můžete očekávat
" zajímavé platové ohodnocení
" přátelskou podporu pracovních aktivit obchodního asistenta ostatními členy týmu (vedení, administrativa, provoz)
" pozitivní firemní hodnoty, přátelské vztahy
" profesní růst (zkušenosti, tréninky)
Firemními benefity jsou:
" práce v centru Brna s možností nástupu ihned
" příznivá pracovní doba v jednosměnném provozu
" společná koordinace cílů a jejich naplňování
" zaměstnanecké výhody (stravenky, firemní akce, slevy na produkty a další)
Na co se těšíme od Vás:
" ukončené SŠ/VŠ vzdělání (minimálně s maturitou)
" zaměřenost na výsledky a chuť zodpovědně pracovat
" ochotu učit se novým věcem a neustále se vzdělávat
" příjemné komunikační schopnosti a vystupování
" pečlivost a schopnost samostatně pracovat
" znalost účetnictví výhodou
" uživatelskou znalost práce na PC
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?