- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Budeme se těšit na Vaše životopisy, které prosím zasílejte na adresu: e-mail přes
Obchodní asistent/ka a pomocná účetní – nábytkové kování a interiérové doplňky
Pro naši stabilní společnost působící na trhu od roku 2000, hledáme z důvodu rozšíření týmu usměvavého a dynamického člověka na pozici obchodní asistentky. Pokud zvládnete dobře komunikovat, jste samostatná a precizní, těšíme se právě na Vás.
Co bude náplní Vaši práce:
" příjem objednávek, fakturace a obsluha zákazníků na prodejně v Brně
" vyřizování administrativních záležitostí společnosti
" kontrola přijatých účetních dokladů
" příprava dokladů k zaúčtování
" pomocné účetní práce pod vedením hlavní účetní
" stahování bankovních výpisů
" příprava pravidelných měsíčních reportů
Co od nás můžete očekávat
" zajímavé platové ohodnocení
" přátelskou podporu pracovních aktivit obchodního asistenta ostatními členy týmu (vedení, administrativa, provoz)
" pozitivní firemní hodnoty, přátelské vztahy
" profesní růst (zkušenosti, tréninky)
Firemními benefity jsou:
" práce v centru Brna s možností nástupu ihned
" příznivá pracovní doba v jednosměnném provozu
" společná koordinace cílů a jejich naplňování
" zaměstnanecké výhody (stravenky, firemní akce, slevy na produkty a další)
Na co se těšíme od Vás:
" ukončené SŠ/VŠ vzdělání (minimálně s maturitou)
" zaměřenost na výsledky a chuť zodpovědně pracovat
" ochotu učit se novým věcem a neustále se vzdělávat
" příjemné komunikační schopnosti a vystupování
" pečlivost a schopnost samostatně pracovat
" znalost účetnictví výhodou
" uživatelskou znalost práce na PC
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.