- 38 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Budeme se těšit na Vaše životopisy, které prosím zasílejte na adresu: e-mail přes
Obchodní zástupce – nábytkové doplňky a interiérové sklo
Pro naši stabilní, rozvíjející se společnost působící na trhu od roku 2004, hledáme z důvodu rozšíření týmu usměvavého, flexibilního a dynamického a člověka na pozici obchodního zástupce. Máte-li chuť se seberealizovat na zajímavých a inovativních projektech v oblasti interiérového skla a nábytkových doplňků, čeká na Vás akční a příjemný kolektiv. Pokud k tomu zvládnete skvěle komunikovat, jste samostatný, aktivní a máte profesionální vystupování, těšíme se právě na Vás.
Co bude náplní Vaši práce:
" péče o stávající klienty
" support a řešení požadavků klientům
" oslovování a navazování nových obchodních vztahů, zpracování nabídek
" komplexní práce na nabídce pro zákazníka od zpracování ceny, návrhu technického řešení po slaďění požadavků s klientem
" prezentace vytvořené nabídky vedoucí ke spokojenosti klienta a úspěšnému uzavření obchodu
" příprava obchodní strategií
" komunikace s ostatními odděleními firmy (marketing, výroba, montáže)
Co od nás můžete očekávat
" fixní finanční ohodnocení odpovídající důležitosti pracovní pozice a k tomu motivační hodnocení na základě dosažených cílů a obchodních výsledků
" přátelskou podporu pracovních aktivit obchodního zástupce ostatními členy týmu (vedení, administrativa, výroba)
" pozitivní firemní hodnoty, přátelské vztahy
" profesní růst (zkušenosti, tréninky, kurzy)
Firemními benefity jsou:
" flexibilní pracovní doba (zaměřenost na výsledek a aktivitu, nikoli na proces)
" společná koordinace cílů a jejich naplňování
" služební automobil, telefon a notebook
" další zaměstnanecké výhody (stravenky, firemní akce, slevy na produkty a další)
Na co se těšíme od Vás:
" ukončené SŠ/VŠ vzdělání (minimálně s maturitou)
" zkušenost s aktivním produktovým obchodem alespoň 2 roky
" cílevědomost, zaměřenost na výsledky a chuť zodpovědně pracovat
" ochotu učit se novým věcem a chuť se neustále vzdělávat
" příjemné komunikační schopnosti a vystupování na úrovni profesionální reprezentace společnosti
" uživatelskou znalost práce na PC
" řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
" možnost nástupu ihned (ale na schopného obchodního zástupce si i chvíli počkáme)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?