- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Požadujeme VŠ(chemicko-technologické, nebo ekonomické, nebo PR) a praxí v manažerském nebo/a technickém oboru na úrovni vedení společnosti ve vedoucí funkci min. 3 r. Znalosti ekonomické konjuktury a PR managementu výhodou.
Schopnosti a znalosti: normativních a metodických materiálů organizace výroby produkce dle kvalitních charakteristik používaných surovin a komponentů, pravidel a standardů technologické přípravy a kontroly kvality hotové produkce, perspektiv technického a marketingového vývoje oboru s použitím moderních PR technologií, schopnost psaní PR článků v AJ, ČJ a RJ
standardů, instrukcí k rozpracování technické dokumentace , technologií výroby produkcí podniku, technických požadavků k surovinám, metod ekonomické efektivity nových technologií, organizace práce a racionalizačních návrhů, postupu při certifikaci hotové produkce, druhů vadného zboží na všech úrovních výroby a jich korekce,platné legislativy a zákonů, výborné sociální a komunikační dovednosti, vůdčí a motivační schopnosti, znalosti práce na PC: MS Office, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
Náplň práce: Výroba a kontrola kvality hotové produkce,kontrolovat dodání surovin a jejich kvalitu, organizace a vývoj progresivních ekonomické zdůvodněných technologických procesů a režimu výroby produkce, organizace opatření na vyloučení vadného zboží a odchylek od kvalitních charakteristik výrobx, sestavení pracovních plánů a kontrola jich splnění
rozpracování technologické dokumentace a kontrola splnění podmínek výroby zvýšení kvality a konkurenceschopnosti výrobků, koordinace PR služby a organizace reklamních akce, monitorování trhu a ekonomické situace ,sjednání požadavků a připomínek zákazníků
Jazykové znalosti: Čeština, angličtina a ruština – aktivní.Němčina a francouzština – pasivní (výhodou).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.