- 31 000 – 35 200 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Požadujeme VŠ(chemicko-technologické, nebo ekonomické, nebo PR) a praxí v manažerském nebo/a technickém oboru na úrovni vedení společnosti ve vedoucí funkci min. 3 r. Znalosti ekonomické konjuktury a PR managementu výhodou.
Schopnosti a znalosti: normativních a metodických materiálů organizace výroby produkce dle kvalitních charakteristik používaných surovin a komponentů, pravidel a standardů technologické přípravy a kontroly kvality hotové produkce, perspektiv technického a marketingového vývoje oboru s použitím moderních PR technologií, schopnost psaní PR článků v AJ, ČJ a RJ
standardů, instrukcí k rozpracování technické dokumentace , technologií výroby produkcí podniku, technických požadavků k surovinám, metod ekonomické efektivity nových technologií, organizace práce a racionalizačních návrhů, postupu při certifikaci hotové produkce, druhů vadného zboží na všech úrovních výroby a jich korekce,platné legislativy a zákonů, výborné sociální a komunikační dovednosti, vůdčí a motivační schopnosti, znalosti práce na PC: MS Office, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
Náplň práce: Výroba a kontrola kvality hotové produkce,kontrolovat dodání surovin a jejich kvalitu, organizace a vývoj progresivních ekonomické zdůvodněných technologických procesů a režimu výroby produkce, organizace opatření na vyloučení vadného zboží a odchylek od kvalitních charakteristik výrobx, sestavení pracovních plánů a kontrola jich splnění
rozpracování technologické dokumentace a kontrola splnění podmínek výroby zvýšení kvality a konkurenceschopnosti výrobků, koordinace PR služby a organizace reklamních akce, monitorování trhu a ekonomické situace ,sjednání požadavků a připomínek zákazníků
Jazykové znalosti: Čeština, angličtina a ruština – aktivní.Němčina a francouzština – pasivní (výhodou).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?