- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho klienta, českou společnost, která exkluzivně zastupuje přední reklamní technologie v Česku a na Slovensku, hledáme kandidáta/kandidátku na pozici obchodního manažera pro prodej nativní reklamy a reklamy v mobilních aplikacích.
Rozvoj vztahů se stávajícími klienty (mediální, digitální, content marketingové agentury, přímí inzerenti)
Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a budování klientského portfolia
Prezentace a prodej unikátních reklamních formátů v prémiových online médiích a mobilních aplikacích
Spolupráce s předními technologiemi v oblasti reklamy: Strossle, Kidoz a Prado
Monitoring trhu a hledání nových možností růstu
Jedná se o obchod s klienty primárně na Slovensku, nicméně je možné realizovat kampaně i v jiných zemích
Zkušenosti s prodejem reklamy a mediálního prostoru
Znalost mediálních a digitálních agentur a základní orientaci v online marketingu
Silné obchodní dovednosti, tah na branku a schopnost navazovat dlouhodobé vztahy
Pozitivní a proaktivní přístup, samostatnost a odhodlání překonávat výzvy
Angličtina na pokročilé úrovni (B1 – B2)
Možnost samostatně rozvíjet inovativní reklamní produkty s jasnými benefity a měřitelností
Práci v přátelském, neformálním týmu
Časovou flexibilitu – možnost zkráceného úvazku a částečného home office
Motivující finanční ohodnocení dle dosažených výsledků
Moderní kanceláře v pražských Vršovicích u metra Strašnická
Hledáme kolegu z Bratislavy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.