- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Výběrové řízení č.8/2025 na obsazení volného pracovního místa VEDOUCÍ ODBORU ROZVOJE A ŠKOLSTVÍ
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.
Charakteristika činnosti: Zodpovídá za vyhledávání a administraci dotací z evropských a národních zdrojů pro město, příspěvkové organizace, jejichž zřizovatelem je město a obchodní společnosti, které město ovládá. Zodpovídá za zpracování, koordinaci a aktualizaci strategického rozvojového plánu a akčního plánu, komunitního plánu, plánu prevence kriminality a jiných koncepčních dokumentů, které se týkají rozvoje města. Zajišťuje rozvoj zahraničních styků města, činnosti v oblasti spolupráce se zahraničními partnerskými městy a organizuje setkání s nimi. Zajišťuje úkoly v oblasti školství podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání (školský zákon) v aktuálním znění a souvisejících provádějících právních předpisů. Připravuje materiály pro jednání rady a zastupitelstva města.
Koordinuje, organizuje a zajišťuje průběh celoměstských kulturních, sportovních, společenských a dalších akcí, spolupracuje s příspěvkovými organizacemi, jejichž zřizovatelem je město při konání těchto akcí.
Předpokládaný nástup: dohodou.
Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: – vysokoškolské vzdělání.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: .
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 20.08.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 27.0.82025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.