- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Platová třída: 11 + příplatek za vedení (po zapracování osobní příplatek)
Náplň práce: Vaší náplní práce bude řízení a činnost odboru v souladu s právními předpisy, Organizačním řádem Městského úřadu Třeboň a ostatními vnitřními předpisy, a následné provádění kontrolní činnosti na všech úsecích v odboru. Budete odpovídat za zajišťování výkonu samosprávy u škol a školských zařízení zřizovaných obcí, za sledování a kontrolu hospodaření škol a školských zařízení a za zajišťování výkonu státní správy na úseku školství, sociální péče a sociálně právní ochrany dětí.
Dosažené vzdělání: VŠ studijní program zaměřený na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaný podle zvláštního právního předpisu
Znalosti oboru: znalost legislativy v oblasti sociálně právní ochrany dětí, sociální péče, školství (zkouška zvláštní odborné způsobilosti v některé z výše uvedených oblastí výhodou), orientace v zák. č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů a v zákoně
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, praxe při výkonu správních činností v oblasti sociální nebo školství (uveďte prosím podrobně do životopisu, jaké činnosti a v jakém rozsahu jste vykonával/a), praxe ve vedoucí funkci výhodou (uveďte prosím, v jaké organizaci a jaké činnosti vedoucího jste vykonával/a)
Další znalosti, dovednosti a předpoklady: řídící a organizační schopnosti, schopnost týmové práce (budete řídit a organizovat práci 9 kolegů, kteří vykonávají velmi náročnou a složitou agendu), schopnost samostatného rozhodování a řešení krizových situací, vstřícnost v jednání s klienty (většinou se klienti tohoto odboru nachází ve složité či nepříznivé životní situaci, což vyžaduje velkou dávku empatie při jednání), odolnost vůči stresu, znalost práce na PC – Word, Excel, internet, program Ginis výhodou, flexibilita, spolehlivost, ochota dále se vzdělávat, dobré komunikační schopnosti, řidičský průkaz sk. B
Nabízíme zázemí stabilního zaměstnavatele, zajímavou a pestrou náplň práce, pěkné pracovní prostředí, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 dny placeného prorodinného volna, možnost bezúročných půjček, příspěvek na penzijní připojištění.
Podrobnosti přihlášky do výběrového řízení zájemci naleznou na www.mesto-trebon.cz, sekce Volná místa. Přihlášku je nutno doručit nejpozději do 18.08.2023 do 12:00 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?