O nás
Jsme společnost BAKKER, s.r.o., která se specializuje na dopravu, logistiku a zásobování v oblasti ovoce a zeleniny. Naše firemní hodnoty stojí na kvalitě, spolehlivosti a inovacích. Pracujeme v přátelském prostředí, kde si ceníme týmové spolupráce a profesionálního rozvoje.
Vaší náplní práce bude:
- kontrola zásob domácího skladu i skladů zákazníka
- plánování pohybu zboží, inbound/outbound
- komunikace se skladem, dispečery, nákupním oddělením
- denní reporting
- vytváření týdenních plánů a jejich každodenní aktualizace
- analyzování KPI ukazatelů spojených s logistickým plánováním
- komunikace v rámci týmu
Co byste měl mít?
- SŠ/VŠ vzdělání v oboru logistika nebo ekonomie
- anglický jazyk na pokročilé úrovni
- předešlé zkušenosti v logistice
- komunikativnost a týmový hráč
- ochotu pracovat na směny – ranní, odpolední, víkendy 1x za měsíc
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis. Těšíme se na Vaši odpověď!
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti